بیماران مبتلا به سندرم نفروتیک در دود دیالیز

جمعه 27 ارديبهشت 1392
ن : lafee

بیماران مبتلا به سندرم نفروتیک در دود دیالیز

 

بیماران مبتلا به سندرم نفروتیک در دود دیالیز

آیا CAN بیماران مبتلا به سندرم نفروتیک در دود دیالیز؟ خب، پاسخ باید منفی باشد. اطلاعات زیر است که چرا بیماران دیالیزی به دود امکان پذیر نیست. علاوه بر آن، از شما انتظار می رود به دیدار با درمان است که می تواند کمک به خلاص شدن از شر دیالیز.

سندرم نفروتیک یک اختلال کلیوی است که با تلفات سنگین پروتئین ادراری است. برخی از انواع سندرم نفروتیک ممکن است به استروئید پاسخ خوب، در آن صورت، این وضعیت در نارسایی کلیه در عرض چند سال توسعه. دکتر دیالیز با توجه به شرایط خاص بیماران مبتلا به سندرم نفروتیک توصیه خواهد شد. اگر می خواهید در چه نوع شرایط می دانم، دیالیز باید آغاز شود. شما می توانید به ما وضعیت خود را به kidney-support@hotmail.com ارسال.

سیگار کشیدن خطر ابتلا به سلامت قبر برای همه مردم است، اما در کسانی که در حال حاضر در معرض خطر بیماری های قلبی عروقی مانند جمعیت ESRD در دیالیز اضافه کردن خطرات سیگار کشیدن خطرات قابل توجهی از عوارض حمل. در میان بیماری های خاص، به نظر می رسد که افراد مبتلا به ESRD خواهد بود به خصوص به عواقب نامطلوب سیگار کشیدن آسیب پذیر است. مرگ و میر سالانه در جمعیت دیالیز بسیار بالا با تنها 34 درصد بقاء پنج ساله است. بیماری های قلبی عروقی حساب برای 40٪ از تمام مرگ و میر در این جمعیت است.

بیماران دیالیز معمولا پیشنهاد می شود برای حفظ یک شیوه زندگی سالم، بدیهی است که سیگار کشیدن یک عادت خوب است. برخی از سیگار کشیدن راه های ممکن است به کلیه ها آسیب تصور توسط: افزایش فشار خون و ضربان قلب، کاهش جریان خون در کلیه ها، افزایش تولید آنژیوتانسین II، باریک شدن رگ های خونی در کلیه ها، مویرگها مخرب، از دست دادن سرعت عملکرد کلیه ، و غیره بیماران دیالیزی بدون شک باید سیگار نکشید.

به هر حال، دیالیز قادر به درمان هر نوع بیماری کلیوی است. امروزه، خون درمان آلودگی + میکرو چینی Osmotherapy پزشکی استفاده می شود برای کمک به بیماران ESRD به تدریج کاهش فرکانس دیالیز، در نهایت آن را ممکن است برای خلاص شدن از شر دیالیز اگر عملکرد کلیه را می توان به حدود 20 بهبود یافته است. اما نه هر کس مناسب برای دریافت چنین نوع از درمان است. نوع خود از سندرم نفروتیک چیست؟ شما در حال استقبال به ما بگویید بیشتر در مورد وضعیت شما، به امید ما می تواند به شما کمک کند.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







:: برچسب‌ها: دیالیز,



تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان kidney disease awareness battle cure و آدرس kidneyabc.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.